کارگاه ونتیلاتور

جمعه ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ ۰۸:۰۰

جمعه ۲۸ اردیبهشت ساعت 08:00 در سالن‌های سمپوزیوم پایان یافتهکارگاه ونتیلاتور

کارگاه‌های تخصصی مراقبت‌های ویژه و CPR در چهارمین کنگره بزرگ کودکان استاد امیرحکیمی برگزار خواهد شد. این کارگاه‌ها فرصتی ویژه برای به‌روزرسانی مهارت‌ها و دانش همکاران متخصص کودکان برای برخورد با بیماران بدحال در طب کودکان خواهد بود. این کارگاه‌ها همزمان با سخنرانی‌های کنگره در سالن‌های سمپوزیوم برگزار می‌شوند و اساتید PICU و قلب کودکان با فراهم آوردن امکانات آموزشی ویژه، سیمولاتورها و ونتیلاتورهای رایج در مراکز درمانی به صورت عملی به ارائه برنامه‌های توانمندسازی در این زمینه‌ها خواهند پرداخت. 

در این کارگاه به آموزش استفاده از دستگاه‌های تهویه مکانیکی (ونتیلاتور) در کودکان پرداخت می شود. برای همه همکارانی که در واحدهای مراقبتهای ویژه فعال هستند شرکت در این کارگاه توصیه می شود. 

تخصص سخنران نام و نام خانوادگی سخنران عنوان سخنرانی، کارگاه، میزگرد یا ...  
فلوشیپ PICU دکتر هژبری کارگاه ونتیلاتور 8 الی 10 صبح

شرکت در این کارگاه‌ها علاوه بر بروزرسانی دانش شما در خصوص آخرین گایدلاین های مراقبت های اورژانس کودکان فرصتی ارزشمند برای کار با مولاژهای عملی آموزشی را برای شما فرآهم خواهد کرد .

لازم به ذکر است برای شرکت در این کارگاهها نیازی به پیش ثبت نام نیست و حضور در این کارگاه رایگان است.

بازخورد

نظر شما چی هست؟ بر روی ستاره های مورد نظرتون کلیک کنید.

0
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
  • Review rating
میانگین نمرات

دیدگاه ها (1)

  • پ
    پرنیان ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ ۰۸:۲۵

    سلام چرا بعد از زدن واکسن اوریون بعضی بچه ها مبتلا می شوند . آیا بیمار مبتلا به اوریون نیاز به استراحت مطلق برای جلوگیری از مشکل عقیم شدن دارد؟

ارسال یک دیدگاه